dilluns, 8 de desembre del 2008

Dia 7 de desembre. La feina es va acabant!

La darrera informació del grup de Gàmbia ens arriba amb unes reflexions i sentiments que tots compartim.
Bona tornada companys!

"Després d’una entrevista a la radio local de Kedougou enfilem cap a Tambacuonda travessant el parc de Niokolo Koba.
Descarreguem 20 caixes, més canastes i porteries desmuntades per a l’escola de la ciutat. L’Anna Sala, com sempre, s’ha esforçat per revisar el projecte i exigir corresponsabilitat.
Un dels cotxes de lloguer té problemes mecànics i decidim fer nit a Tambacunda per tenir temps per reparar el vehicle.
La nostra idea és l’endemà llevar-nos ben aviat i camí a Thies fer l’última descarrega de la nostra columna a Maca.
En el transcurs del viatge d’aquesta columna de la Caravana Solidària hem pogut gaudir del naixement de dos nadons, senyal d’esperança d’una nova vida i il•lusió de treballar per canviar el mon.
Tota la feina realitzada durant aquest dies ha quedat registrada amb vídeo pel nostre company Adrian
Tot això no hauria estat possible sense la feina de la junta de Barcelona Acció Solidària, de patrocinadors com la DAMM i Novartis, l’ajuda de traductors en controls i fronteres con la Georgina... i moltes altres persones que d'una manera activa fan realitat la possibilitat d'organitzar la Caravana Solidària a l'Àfrica Occidental"

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Roque aacabo de ver la foto de Diaka estais muy bien y se os ve contentos, pero tengo una duda.Si estais en africa que hace un chino entre vosotros?........ ES broma leo no te enfades estas muy guapo con ese sombrerico,un besito para todos y os deseo un buen viaje de retorno Isa.

Guillermo ha dit...

Hola amigos, ya se va acabando vuestra misión, ya pronto el camino de regreso a casa con unas ilusiones cumplidas, con otras ilusiones entregadas, para ellos no cuenta el tiempo, sólo saben que algún día cuando despierten se volverán a encontrar con esas gentes que vienen de no saben dónde, pero que les traen cosas para mejorar sus vidas, para hacerlos un poco más felices su día a día, pero no saben lo inmensamente felices que sois vosotros cuando les hacéis entrega de todos los materiales.
Felicidades por otro año más!! Basuraka un abrazo, pronto nos vemos en Can Clos. Feliz viaje de retorno.

Anònim ha dit...

Me emociona vuestro gesto. Gracias Josep Escamilla: me siento un privilegiado tenerte como Amigo, y presumo de ti.
Un abrazo y mis mejores deseos para ti y quienes están contigo. Que todo siga bien. Como diría tú, los de Arriba están a nuestro/vuestro lado.
Un abrazo de Antón

Anònim ha dit...

hola leo que tal?? ya vemos que todo va bien por ahy, nos acordamos mucho de ti espero que lo estes disfrutando a tope y que todo vuestra ayuda llegue como quereis. Ya tu madre nos a dicho que ha hablado contigo, y que estas bien. bueno te seguimos por el bloc; muchos beso para todos tus compañeros y otro fuerte para ti de tu tia Rita

Anònim ha dit...

Adiana ya se acaba,que sonrisa tienes en la foto se te ve muy feliz,al igual que tus compañeros que carita se os ve a todos de satisfación.
Tenemos ganas de verte.
Podrias hacer un calendario con todos del equipo para el 2009 con las fotos
un besazo a todos.
IRENE